Gospodarka

Warto brać przykład

Szczególnie przed świętami Bożego Narodzenia, a i przed Wielkanocą, mizerię witrynową w Pułtusku widać jak na dłoni. Niestety, nie ma u nas ani tradycji, ani chęci właścicieli sklepów do przyciągania ludzi (do prowadzonego biznesu) estetycznymi oknami wystawowymi

 Dlatego nawołujemy do wizualizacji ekspozycji sklepowych i do naśladownictwa tych, które powodują, że stajemy przed nimi. Taka piękna wystawka  - zimowa – znajduje się już w kwiaciarni państwa Wiśniewskich, w niedługim czasie pojawi się świąteczna i można założyć, że będzie bajkowa, jak co roku.

  Jak często należy zmieniać okienne wystawy? Wszystko zależy od branży sklepu, ale należy brać pod uwagę również święta, pory roku, nowości asortymentowe... Trzeba pamiętać, że okno spełnia ważną rolę – wizualizuje punkt sprzedaży i od niego zależy, czy klient zainteresuje się danym wnętrzem czy nie.

  Na oryginalny koncept wizualizacji mają wpływ różne czynniki: forma, światło, przestrzeń, kolor, dynamika witryny. Przypadkowa gałąź świerku przyozdobiona błyszczącą bombką, wśród butów czy kosmetyków, jeszcze nie tworzy świątecznej ekspozycji. Ta powinna być jakimś obrazem, a takie obrazy sklepowe można u nas policzyć na palcach jednej ręki.  I to z trudem.

 

GMD